Skip to main content

erm, well. *awkward laughing*

The reason on why I didn't have time to translate pretty much anything lately, was attributed to me binge reading sfacg novels :3 *evil and guilty face*

for those of yer who can read cn (or mtl), i do recommend the following new trending books in sfacg:

Yandere genre

Overpowered Protag genre


Those are the good ones from the mountain of novels I've binge-readed, especially #4 and #7, they are just as good as jeopardy imo :3

sooooo, you'll forgive me, right? *twinkling face*
lemme read finish the cheat webnovel before continuing to tl *evil dance*

Comments

  1. Damn you at least share a few things with us

    ReplyDelete
  2. And what about us readers who can't read cn novels huh? If you are going to give us links then at least make sure we can put them through google translate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. well yeah, they all can be google translated :3

      Delete
    2. Ive tried but it wont let me copy the text for the chapters!

      Delete
    3. Use url translation, they disabled copying

      Delete
  3. And what about us readers who can't read cn novels huh? If you are going to give us links then at least make sure we can put them through google translate.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Not a fedish but it's like a drug. I like having a by daily reading of chapters even when I haft to google translate the shit out of it.

      Delete
    2. he's on point, it's like a drug... though nowadays i usually focus on op protags instead.

      I'd like to think of op protags and yandere as yin and yang, one is the opposite of the other: when you're tired of one genre, the other will fit your mood~

      Delete
    3. I too have a yandere fetish, but well I cannot read Chinese......screw me

      Delete
    4. nono, there are yandere novels in syosetu as well :3

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. well I can actually read Japanese now, however it takes a lot of time, so reading japanese raws are matters of a bit later......as of yet, I am only JLPT N4

      Delete
  5. I still prefer a fine jeopardy translation than crappy machine translated novels though. But thanks for the suggestion

    ReplyDelete
  6. Will you translate the yandere novel above?*puppy eye*

    ReplyDelete
    Replies
    1. #4 is only the one I'm really interested in, but there are way too many colloquialisms in it.... (and surprisingly even some advanced slangs that I've never heard of before >.>)

      let's just say that if I was to make footnotes for those chapters, the footnotes generally would be way longer than the chapter itself -3-

      (but anyway I'm already tied up with other works too)

      Delete
    2. The sister in #4 is surprisingly so tsundere lol

      Delete
    3. dont put the foot notes too long let us search it ourselves to make it easier

      Delete
    4. then, can you "recommend" (or "coerce") the "#4" series into the one TL-ing the "elf-mother son-con" project you dropped some time ago (I believe his name was lord-something)?

      LOL
      ~evil laughter~

      Delete
  7. Replies
    1. oh i thought there is a website for that like LNMTL

      Delete
    2. MTL SUCKS *****, like hell a machine can convey human emotions, so I wonder if google will star a new project and can make a human equivalent robot....though by then I will have to reincarnate for the nth time

      Delete
  8. "dear TL can't be this evil (to easily doing evil dance in CN version in front of his followers)"

    ReplyDelete
  9. Well as a reader it is pretty understandable.......good time reading. Hope u will resume sometime in the near future

    ReplyDelete

Post a Comment

Back to Top